Leadgeneratie bij De NIeuwe Zaak.

Leadgeneratie.

Genereer op een slimme manier een continue stroom aan kwalitatieve leads. Koester en converteer deze leads naar verkopen en tevreden klanten.
Even zonder lastige termen

Verhoog je verkoop met leadgeneratie.

Leadgeneratie is het proces om potentiële klanten aan te trekken, te identificeren en hun belangstelling en vertrouwen te wekken voor de producten of diensten van je organisatie. Zo worden de juiste personen door je (sales) organisatie benaderd met het meest passende aanbod. Drie belangrijke stappen in dit proces zijn:

Aantrekken (zien en wensen)

Het wekken van de belangstelling van de juiste personen voor je diensten of service; aantrekken van nieuwe (website)bezoekers. Oftewel hoe leads te genereren?

Verbinden (denken en doen)

Het opbouwen en onderhouden van betekenisvolle relaties met leads en klanten, zodat deze op een relevante manier benaderd worden door je (sales)organisatie.

Ervaren

Het creëren van ambassadeurs van jouw organisatie door ervaringen die boven verwachting zijn.

Disciplines

Disciplines die wij met regie inzetten zijn onder andere: SEO, Digital Advertising, Content Marketing, Design, CRO en User Experience, Social Media Marketing, Data & Web Analytics en E-mail Marketing.

We pakken jouw leadgeneratie vraagstuk, van het genereren van leads tot het kwalificeren van marketing qualified leads en sales qualified leads in samenhang aan. Zo genereren wij meer leads en potentiële klanten met jouw marketing euro’s.

De Nieuwe Zaak brengt je leadgeneratie verder.
Ga verder met leads genereren

Waarom Leadgeneratie van De Nieuwe Zaak?

Leadgeneratie bij DNZ heeft een team met 10 disciplines Team met 10 disciplines. Een team van ruim tien disciplines, die je niet zelf hoeft aan te nemen, werken onder regie aan jouw commerciële doelen.  
Leadgeneratie bij DNZ heeft 1 aanspreekpunt Eén aanspreekpunt. Eén regisseur en aanspreekpunt helpt je bij het stapsgewijs behalen van je  verkoop, leadgeneratie en marketingdoelen.  
Realtime inzicht in je KPI's met Leadgeneratie bij DNZ Realtime inzicht in KPI’s. De resultaten van leadgeneratie campagnes worden in een heldere dashboard bewaakt. Zo sturen we op juiste moment bij en halen we het gewenste resultaat.  
Leadgeneratie bij DNZ draagt bij aan full funnel marketing Full Funnel marketing. De aansluiting met Digitale Strategie, Merkactivatie en Performance Marketing zorgt voor optimale leadgeneratie resultaten.  
Leadgeneratie bij DNZ: HubSpot Gold Partner HubSpot Gold Partner. De Nieuwe Zaak is als HubSpot Gold Partner met ruim 50 certificaten en meerdere implementaties een ervaren partner. We gebruiken HubSpot zelf ook!  
Leadgeneratie bij DNZ profiteert van onze sterke cultuur DNZ cultuur. Door onze sterke cultuur en merkwaarden,  werken klanten met plezier en voor langere tijd met ons samen. Vaak zelfs bij ons op kantoor.  
Het ultieme platform

HubSpot als leadgeneratie platform.

Wil je meer en kwalitatieve leads genereren? Alle marketing, sales, lead- en klantinformatie in één schaalbare software oplossing. Automatiseer marketing, sales en customer service processen in een eenvoudig te gebruiken CRM en marketing automation platform. Met HubSpot als tooling heb je je platform voor efficiënte en effectieve leadgeneratie op orde. Maak op basis van een lead scoring hoe een prospect een marketing qualified lead of een sales qualified lead wordt in deze marketing automation software.

Meer over HubSpot
In drie stappen naar resultaat

Wat gaat De Nieuwe Zaak doen?

Om succesvol met B2B leadgeneratie te zijn, nemen we samen met de klant de volgende drie stappen:

1
Leadgeneratie plan. Wat is de digitale strategie en volwassenheid, wat zijn de doelen en hoe gaan we die doelen realiseren?
2
Basis op orde. Afhankelijk van de volwassenheid en het plan brengen we de randvoorwaarden voor succes, zoals inrichting, tooling  op orde.
3
Leadgeneratie SLA. Met campagnes, monitoring & analyses en conversie optimalisatie werken we maandelijks aan optimaal resultaat van de doelen.

Verder praten?

Ik wil graag verder praten.

Ik wil graag meer weten over de mogelijkheden van leadgeneratie, hoe andere klanten dit geïmplementeerd hebben, hoe ik de business case kan maken en meer.