Digitale
Merkactivatie.
Met Digitale Merkactivatie houd je 100 procent grip op de online zichtbaarheid van je merk, creëer je merkvoorkeur en bouw je aan een loyale klantenkring.
Emotie en zichtbaarheid met digitale merkactivatie.
De belevingswereld van B2C én B2B klanten bevindt zich steeds meer digitaal. De plek waar ze relaties onderhouden, hun zaken regelen en producten aankopen. De inhoud van je merkboodschap en de manier waarop je deze online bij klanten krijgt is daarom belangrijker dan ooit. Hoe zorg je dat je de aandacht trekt, impact maakt, onderscheidend bent en klanten aan je blijft binden?
Waarom Digitale Merkactivatie
van De Nieuwe Zaak.
De Nieuwe Zaak helpt bij uitdagingen als ‘Hoe verbeter ik mijn (online) reputatie?’, ‘Hoe vergroot ik mijn online zichtbaarheid?’, ‘Hoe vergroot ik de waarde van mijn merk?’ en ‘Hoe zorg ik voor campagnes die impact maken?’. Met Digitale Merkactivatie inspireer, informeer en activeer je nieuwe én bestaande klanten en converteer je ze naar echte fans.
Eén regisseur en aanspreekpunt helpt je bij het stapsgewijs behalen van je marketingdoelen.
Door onze sterke cultuur en merkwaarden, werken klanten met plezier en voor langere tijd met ons samen. Vaak zelfs bij ons op kantoor.
Wat gaat De Nieuwe Zaak doen?
Om succesvol met digitale merkactivatie te zijn, nemen we samen met de klant de volgende drie stappen:
Hoe werkt Digitale Merkactivatie?
Door branding en activatie vertaal je jouw merkidentiteit consistent door naar een brand story, pay-off, merknaam en andere uitingen. Zo creëer je merkvoorkeur bij je doelgroep. Met data driven campagnes activeer je jouw doelgroep en werk je toe naar de impact die je wil maken. Dit doe je met heldere doelstellingen, een onderscheidend idee, sterke content en de juiste kanalen om je doelgroep mee te bereiken.
Vertel je onderscheidende verhaal
Met de juiste content op social media inspireer je jouw doelgroep, bouw je aan vertrouwen en vertel je jouw onderscheidende verhaal. Help jouw klanten met het juiste product! We kruipen in de huid van je klant en vertalen hun behoeftes. Dit vertalen we door naar een verrassend design dat werkt aan de ideale klantreis.
Merken bouwen is alleen mogelijk met hoofd en ziel. Het kost tijd, aandacht, passie, kennis, creativiteit en een sterke samenwerking om tussen de oren te komen bij je doelgroep. Daarvoor meten we met een helder dashboard, zodat je weet hoe je merk presteert en betrek je de experts die je klant emotioneel weten te raken. Alleen in de samenwerking tussen hoofd en ziel ontstaan merken die presteren.
Multidisciplinair voor betere merkprestaties
Van merkstrategieën die je merk verder uitbouwen tot art directors, copywriters, designers en marketeers die samen met jou impactvolle campagnes samenstellen. Content marketing - en social media experts activeren, inspireren en informeren je doelgroep activeren en data experts maken prestaties realtime inzichtelijk monitoren constant op verbeteringen.
Multidisciplinair Digitale Merkactivatie werk.
Hoe we meer dan 10 miljoen impressies en hoge uitkijkratio realiseerden met slimme programmatic advertising.
Meer over dit werkOntdek hoe we Lankhorst Taselaar hielpen om klaar te zijn voor de toekomst met digitalisering en sterke marketing.
Meer over dit werkHoe De Nieuwe Zaak een nieuwe responsive website én shop ontwikkelde voor Mepal en dit doorvertaalde naar een goedlopende campagne met augmented reality lees je hier!
Meer over dit werkDe Nieuwe Zaak heeft in een korte tijd een mooi, maar vooral goed functionerend design voor Jeans Centre neergezet. Daarnaast zijn campagnes ingericht.
Meer over dit werk