Creatieve campagne voor Wensink bedrijfswagens.
Ondernemers ervan bewust maken dat het hebben van een goede bedrijfswagen belangrijk is om zorgeloos de weg op te kunnen.
Een substantiële bijdrage aan de zichtbaarheid, het aantal leads, afspraken en proefrit aanvragen van Wensink bedrijfswagens.
Het project.
Na de zomer komen ondernemers weer terug van vakantie om weer aan de slag te gaan. Een breed scala aan bedrijfssectoren gebruikt bedrijfswagens waarvan de grootste groepen Bouwnijverheid en Handel zijn. Vooral kleinere bedrijven (met één werknemer) en particuliere bezitters rijden in oudere bedrijfswagens.
Het is belangrijk dat deze ondernemers zorgeloos onderweg kunnen, maar ze zijn zich vaak niet bewust van de staat van hun materiaal of ze stellen het onderhoud uit. Tijd om ze hier bewust van te maken! Via een aansprekende campagne voor ondernemers hebben we interesse gewekt voor een nieuwe of gebruikte bedrijfswagen.
De uitdagingen.
- Het bewust maken bij ondernemers wat de staat van hun bedrijfswagen is en waarom deze wellicht aan vervanging toe is
- Het overbrengen van uitstekende adviezen voor de klanten van Wensink in een campagne
- De interesse van ondernemers wekken om een nieuwe of gebruikte bedrijfswagen aan te schaffen
- Het bereiken van een brede doelgroep; van grote organisaties tot zelfstandige ondernemers
De oplossing.
Ons Digitale Merkactivatie team bedacht een opvallend beeldconcept waarbij nu eens niet de bedrijfswagens, maar de ondernemers centraal stonden! Door middel van dynamische graphics werd de strijdvaardige kreet ‘Weer aan de slag met Wensink!’ als uithangbord toegevoegd.
Naast letterlijk “weer aan het werk gaan” is de dubbelzinnige betekenis ook “denk goed na over je materiaal” en kom voor een check langs bij Wensink. Aangenaam en snel weer onderweg. Want je wilt als ondernemer wel goed aan de start verschijnen natuurlijk!
Voor ondernemers die al in het bezit waren van een jonge bedrijfsauto, of die nog geen interesse hadden in een nieuwe, werden als spin-off de Call To Actions ‘verzekeren’ en ‘aantrekkelijk reparatie & onderhoudscontracten’ gecommuniceerd.
Het resultaat.
Met deze aansprekende campagne werd een substantiële bijdrage geleverd aan de zichtbaarheid, het aantal leads, afspraken en proefrit aanvragen van Wensink bedrijfswagens.
Met deze insteek wisten we een bredere doelgroep te bereiken dan met een gangbare campagne op merkniveau en konden we meer relevante bezoekers sturen richting de verschillende bedrijfswagens merken van Wensink.
Ander werk.
Hoe we een effectieve rich media en advergame campagne voor Bouwmaat ontwikkeld hebben, mét succes!
Meer over dit werkLaat je inspireren door deze volledig on-brand, succesvolle LinkedIn campagne met AI gegenereerde beelden. Dat spreekt aan!
Meer over dit werkHet grote voordeel van online campagnes is de meetbaarheid van de resultaten. Hierdoor kan CliniClowns hun doelgroep nog beter van dienst zijn.