Fashion | Mode | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder

Mode digitaal verkopen.

De modebranche is een snelle en inspirerende branche die altijd in beweging is. Maar hoe stuur óf ontwikkel jij je hierin? Welke digitale keuzes moet je maken om kosten te reduceren, jouw klant te blijven binden, relevant te zijn en tegelijkertijd maandelijkse verkoop realiseren?

De digitale toekomst van mode

Jouw digitale partner in mode.

De Nieuwe Zaak heeft als digitaal bureau zeer veel digitale marketing en e-commerce ervaring in de modebranche. Wij weten dan ook als geen ander welke details het verschil kunnen maken in deze branche. Details op onderwerpen als:

  • Omnichannel business case en verkopen
  • Inspiratie, looks, sets, thema's en content
  • Grote catalogi, maten en kleuren
  • Personalisatie & loyaliteit 
  • Merk- en gebruikservaring
  • Wensenlijst, reserveren van voorraad, retouren, et cetera.
In hetzelfde schuitje

Modemerken die we digitaal verder hebben gebracht.

Garcia | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Studio Anneloes | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Logos paars - website - 183x100 - 2023_Intersport
Jeans Centre | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Claudia Strater | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Vlisco r | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Miss Etamr | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Expressor | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Stepsr | De Nieuwe Zaak brengt je digitaal verder
Promiss
E-commerce platform

Kosten besparen.

Kosten besparen is in deze branche een belangrijk onderwerp voor de komende jaren. Veel modemerken hebben nu nog zeer dure commerce platformen zoals Salesforce, Magento of Hybris en zullen de transformatie naar een open saas platform gaan maken.


BigCommerce is hét moderne en zeer snelle saas commerce platform van de toekomst voor fashion. De Nieuwe Zaak is dan ook niet voor niets Elite Partner van BigCommerce en met de jarenlange specifieke modebranche ervaring is dat garantie voor succes.

Digitale Merkactivatie

Loyaliteit en binding met je merk.

Balans vinden tussen merk, beleving en optimale verkoopconversie is altijd een uitdaging. Hoe zorg je voor Digitale Merkactivatie en laat je dit aansluiten op Performance Marketing?

Hoe zorg je voor een digitale store front die optimaal converteert en tegelijkertijd je merkverhaal kan vertellen? De multidisciplinaire aanpak van DNZ helpt hierbij.

Performance Marketing

Orders, orderwaarde en omzet.

De basis is een multidisciplinaire Performance Marketing strategie. Een optimale aansluiting op je Digitale Merkactivatie maximaliseert de impact van Performance Marketing. Vervolgens ga je experimenteren en optimaliseren.

Dit is een belangrijke sleutel in het digitale succes van een modemerk. Het versterkt je concurrentiepositie en optimaliseert orders, orderwaarde en uiteindelijk je omzet.

Verder praten over digitale oplossingen
voor de modebranche?

Even verder praten kan geen kwaad.
Neem contact op

Tijd voor jouw volgende digitale stap als modemerk?

Bel ons of maak een afspraak.
Contact opnemen