
Billy Grace.
First-party data, attributie, analyses en optimalisaties in één platform.
Wat is Billy Grace?
Welke kanalen en touchpoints dragen bij aan een aankoop? Veel marketeers spenderen talloze uren aan het analyseren van data, maar blijven worstelen met de vraag waar hun budget het meeste impact maakt. Billy Grace brengt hier verandering in.
Met slimme attributie, nauwkeurige data-tracking en gecentraliseerde analytics zie je direct welke kanalen en touchpoints bijdragen aan conversies en welke niet. Betrouwbare data waarmee je onderbouwde keuzes maakt.
De voordelen van Billy Grace
Betrouwbare, privacyvriendelijke en nauwkeurige tracking over alle apparaten en kanalen heen, verrijkt met jouw eigen data.
Optimaliseert je advertenties automatisch, zowel binnen als tussen kanalen, elke dag opnieuw.
Analyseer, voorspel en stuur bij met betrouwbare data vanuit een centrale bron.
Verder praten?
Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw doelen te behalen en vertellen graag over onze aanpak.
Met Billy Grace kies je voor:
- Volledig inzicht en controle over de hele marketingfunnel.
- Alle data verzameld op één platform.
- Maximaal rendement door de meest efficiënte budgettoewijzing.
- De waarde aantonen van impressie-gebaseerde mediakanalen.
Wat drink je het liefst? Laat je gegevens achter, dan zorgen wij dat het klaar staat 😉. Tot snel!