Behaal jouw doelstelling met Programmatic Advertising.
Er zijn volop mogelijkheden om met betaalde digitale media je doelgroep te bereiken. Programmatic Advertising is een geautomatiseerde methode om advertentieruimte in te kopen en te beheren op digitale platforms.
Het stelt adverteerders in staat om de juiste boodschap op het juiste moment, de juiste plaats en aan de juiste mensen te tonen. Allemaal realtime en over de gehele funnel. Dus: van zichtbaarheid tot en met conversie.
Door het juiste kanaal of platform in te zetten stuur je op het behalen van jouw doelstellingen. Of dat nu meer omzet, bereik, winst, winkelbezoeken of engagement is.
Programmatic Advertising is voor iedere organisatie waarbij digitale marketing een rol speelt. B2C of B2B, retail of service, webshop of groothandel; voor alle sectoren en branches is het van toegevoegde waarde.
De toegevoegde waarde van Programmatic Advertising.
Met Programmatic heb je gigantisch veel bereik met zeer uitgebreide (dynamische) targeting mogelijkheden.
Via multi-DSP’s (oa DV360, Xandr, Optout, Amazon et cetera) en open market systemen heb je een vele malen groter bereik om jouw publiek te bereiken dan alleen via de bekende kanalen zoals social media en Google. En dankzij zeer uitgebreide targeting mogelijkheden kun je jouw doelgroep nog beter op het juiste moment en op de juiste plaats bereiken, waarbij je realtime de boodschap kunt aanpassen aan je doelgroep, locatie en moment.
Programmatic Advertising zet je het beste full funnel in, van de zien- en wensen fase tot denken, doen én ervaren.
Laat prospects bijvoorbeeld kennis maken met je merk via impactvolle video en interactieve rich media uitingen op oneindig veel display kanalen. Denk hierbij aan DOOH, desktop of gepersonaliseerde mobile displays.
Activeer je doelgroep om (interactief) je website of shop te bezoeken om ze daarna via retargeting te converteren naar kopers.
Deze resultaten bereik je met Programmatic Advertising.
Via open market systemen bereik je een veel groter publiek dan via andere kanalen en sluit je makkelijker kanalen uit.
Kies de beste netwerken en sluit websites uit waar je niet gezien wilt worden met jouw merk (brand safety).
Jouw boodschap: overal waar je maar wil! Denk hierbij aan DOOH, digitale radio en connected tv tot alle display kanalen en retail media.
Vergeet standaard Google Display Network banners die niet converteren. Met video, audio en rich media raak je jouw doelgroep recht in het hart.
Programmatic Advertising zorgt voor gegarandeerde plaatsing, waardoor je jouw marketingbudget efficiënter inzet.
Alle disciplines haken aan.
Onze experts werken volgens ons unieke Maturity Model. We helpen je om stap voor stap meer datagedreven te werken, zodat je jouw ambities realiseert. Altijd vanuit inzichten die gebaseerd zijn op data. Deze inzichten geven richting in het uitbouwen van een passende marketingstrategie. En krijg je grip en sturing op je belangrijkste KPI's.
Zo doen we het.
Door te werken met een duidelijk stappenplan worden altijd de belangrijkste elementen en randvoorwaarden van een campagne meegenomen. Onze Programmatic Advertising experts helpen je, altijd datagedreven en vol enthousiasme.
We bespreken je uitdaging en maken een plan op maat op basis van je doelstellingen en budget. Altijd in combinatie met bestaande advertising kanalen, zoals social en search.
Multidisciplinair
Programmatic Advertising werk.
Een nieuwe webshop met een gouden URL: hoe zorg je voor onderscheidende branding? We regelden een toplancering voor Laptop.nl.
Lees verderMeer dan 10 miljoen impressies en een hoge uitkijkratio? We realiseerden deze droom voor INTERSPORT met programmatic advertising.
Lees verder
Hoe we een effectieve rich media en advergame campagne voor Bouwmaat ontwikkeld hebben, mét succes!
Lees verderDigital Advertising experts.
De Digital Advertising discipline is onderdeel van onze Performance Marketing oplossingen. We stellen je graag voor aan onze advertising toppers!
Hoe zet je programmatic slim in? Iwan brengt jouw campagnes verder.
Ingewikkelde advertising campagnes managen? Voor Janice een fluitje van een cent.
Copy? Check. Visual? Check. Slim inregelen van je ads? Check. Thanks Tom!
Digital Advertising partners.
Doordat er veel keuze is in de wereld van digitaal adverteren, is het belangrijk om de juiste keuze te maken in platforms en tooling. Samen met onze partners helpen we je met het zetten van de volgende stap en halen we de beste resultaten.
Programmatic Advertising uitbesteden?
We begrijpen hoe belangrijk het is om jouw online advertentiecampagnes effectief en efficiënt te beheren. Daarom biedt DNZ uitgebreide mogelijkheden voor het uitbesteden van digital advertising. Ons team van ervaren advertising specialisten staat klaar om jouw advertentiebudget optimaal te benutten en doelgerichte campagnes op te zetten die aansluiten bij jouw specifieke doelgroep en bedrijfsdoelstellingen. Of je nu meer zichtbaarheid wilt genereren, je conversieratio wilt verhogen of je wilt richten op specifieke advertenties zoals DOOH en Retail Media, wij zorgen voor een strategische aanpak. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze Programmatic Advertising diensten.
Verder praten? Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw doelen te behalen en vertellen graag over onze Programmatic Advertising aanpak. Vul je gegevens in en dan spreken we elkaar snel!