Header - Programmatic Advertising - desktop 2500x805

Programmatic Advertising.

Bereik veel meer doelgroepen met slimme impactvolle advertising en vergroot je zichtbaarheid en conversie.

Aan de slag met Programmatic Advertertising
Schiet met scherp

Behaal jouw doelstelling met Programmatic Advertising.

Er zijn volop mogelijkheden om met betaalde digitale media je doelgroep te bereiken. Programmatic Advertising is een geautomatiseerde methode om advertentieruimte in te kopen en te beheren op digitale platforms. 

Het stelt adverteerders in staat om de juiste boodschap op het juiste moment, de juiste plaats en aan de juiste mensen te tonen. Allemaal realtime en over de gehele funnel. Dus: van zichtbaarheid tot en met conversie. 

Door het juiste kanaal of platform in te zetten stuur je op het behalen van jouw doelstellingen. Of dat nu meer omzet, bereik, winst, winkelbezoeken of engagement is. 

Programmatic Advertising is voor iedere organisatie waarbij digitale marketing een rol speelt. B2C of B2B, retail of service, webshop of groothandel; voor alle sectoren en branches is het van toegevoegde waarde.

Ga verder dan Google

De toegevoegde waarde van Programmatic Advertising.

Met Programmatic heb je gigantisch veel bereik met zeer uitgebreide (dynamische) targeting mogelijkheden.

Via multi-DSP’s (oa DV360, Xandr, Optout, Amazon et cetera) en open market systemen heb je een vele malen groter bereik om jouw publiek te bereiken dan alleen via de bekende kanalen zoals social media en Google. En dankzij zeer uitgebreide targeting mogelijkheden kun je jouw doelgroep nog beter op het juiste moment en op de juiste plaats bereiken, waarbij je realtime de boodschap kunt aanpassen aan je doelgroep, locatie en moment.

Programmatic Advertising zet je het beste full funnel in, van de zien- en wensen fase tot denken, doen én ervaren. 

Laat prospects bijvoorbeeld kennis maken met je merk via impactvolle video en interactieve rich media uitingen op oneindig veel display kanalen. Denk hierbij aan DOOH, desktop of gepersonaliseerde mobile displays.

Activeer je doelgroep om (interactief) je website of shop te bezoeken om ze daarna via retargeting te converteren naar kopers. 

De ins en outs van Retail Media.

Ontdek in dit whitepaper hoe je Retail Media slim inzet.
De juiste kanalen op het juiste moment

Deze resultaten bereik je met Programmatic Advertising.

Programmatic Advertising zorgt voor een groter en relevanter bereik Groter en relevanter bereik.

Via open market systemen bereik je een veel groter publiek dan via andere kanalen en sluit je makkelijker kanalen uit.

 
Programmatic Advertising zorgt voor kwalitatieve en veilige plaatsingen van jouw advertenties. Kwalitatief en veilig.

Kies de beste netwerken en sluit websites uit waar je niet gezien wilt worden met jouw merk (brand safety).

 
Programmatic Advertising zorgt voor betere targeting van jouw advertenties. Betere targeting. Ga verder dan Google met onder andere GEO, contextual, interesses, weer, tijd, postcode x audience en RDW Vehicle Detection.  
Met programmatic advertising heb je een groter aanbod aan advertentie kanalen. Groter aanbod aan kanalen.

Jouw boodschap: overal waar je maar wil! Denk hierbij aan DOOH, digitale radio en connected tv tot alle display kanalen en retail media.

 
Programmatic advertising geeft je de kans om veel creatievere advertenties te plaatsen. Creatievere advertenties.

Vergeet standaard Google Display Network banners die niet converteren. Met video, audio en rich media raak je jouw doelgroep recht in het hart.

 
Programmatic advertising geeft je meer waarde voor je geïnvesteerde marketing euro. Meer waarde voor je euro's.

Programmatic Advertising zorgt voor gegarandeerde plaatsing, waardoor je jouw marketingbudget efficiënter inzet. 

 
Samen zijn we sterker

Alle disciplines haken aan.

Onze multidisciplinaire aanpak zorgt ervoor dat we Programmatic Advertising optimaal inzetten. Dat houdt in dat onze advertising experts de klus niet alleen klaren. In samenhang met alle disciplines binnen Performance Marketing, Digitale Merkactivatie, en E-commerce ontwikkelen we jouw ideale digitale strategie en belichten we jouw vraagstuk vanuit iedere hoek.

Onze experts werken volgens ons unieke Maturity Model. We helpen je om stap voor stap meer datagedreven te werken, zodat je jouw ambities realiseert. Altijd vanuit inzichten die gebaseerd zijn op data. Deze inzichten geven richting in het uitbouwen van een passende marketingstrategie. En krijg je grip en sturing op je belangrijkste KPI's. 

Leer het van de meesters

Zo doen we het.

Door te werken met een duidelijk stappenplan worden altijd de belangrijkste elementen en randvoorwaarden van een campagne meegenomen. Onze Programmatic Advertising experts helpen je, altijd datagedreven en vol enthousiasme. 

1
Campagnestrategie.

We bespreken je uitdaging en maken een plan op maat op basis van je doelstellingen en budget. Altijd in combinatie met bestaande advertising kanalen, zoals social en search.

2
Media inkoop en platforms. We zetten jouw media superscherp in en richten éénmalig je programmatic stack in. Klaar voor alle campagnes in de toekomst, inclusief tagging en dashboarding.
3
Optimalisatie. We adviseren je over de inhoud van je campagne of creëren een ‘Wow!’ concept voor jouw en je klanten en gaan live! Onze senior advertising experts monitoren en verbeteren dagelijks de campagne.
Wie moet je hebben?

Digital Advertising experts.

De Digital Advertising discipline is onderdeel van onze Performance Marketing oplossingen. We stellen je graag voor aan onze advertising toppers!

Iwan Blokzijl Programmatic Campagnes

Hoe zet je programmatic slim in? Iwan brengt jouw campagnes verder.

Janice Schuurman Account Director

Ingewikkelde advertising campagnes managen? Voor Janice een fluitje van een cent.

Nienke Wildeman Lead Advertising Nienke eet, drinkt en slaapt advertenties. Goed, soms klikt ze er zelf ook wel eens op.
Jasper Scholten Advertising Consultant De beste advertising campagnes inrichten? Jasper fixt het voor je!
Tom Jonkman Advertising Consultant

Copy? Check. Visual? Check. Slim inregelen van je ads? Check. Thanks Tom!

Samen sterker

Digital Advertising partners.

Doordat er veel keuze is in de wereld van digitaal adverteren, is het belangrijk om de juiste keuze te maken in platforms en tooling. Samen met onze partners helpen we je met het zetten van de volgende stap en halen we de beste resultaten.

De Nieuwe Zaak is Google premier Partner 2023
De Nieuwe Zaak is Channable Gold Partner
De Nieuwe Zaak is ChannelEngine Bronze partner
De Nieuwe Zaak is Meta Business Partner
De Nieuwe Zaak is Bol.com ambassador
De Nieuwe Zaak kent Pinterest Advertising Essentials
De Nieuwe Zaak is Microsoft Advertising Select Partner
De Nieuwe Zaak is Spotify Advertising Partner
De Nieuwe Zaak is Amazon Ads partner
Jij bent vast toe aan een bakkie

Programmatic Advertising uitbesteden?

We begrijpen hoe belangrijk het is om jouw online advertentiecampagnes effectief en efficiënt te beheren. Daarom biedt DNZ uitgebreide mogelijkheden voor het uitbesteden van digital advertising. Ons team van ervaren advertising specialisten staat klaar om jouw advertentiebudget optimaal te benutten en doelgerichte campagnes op te zetten die aansluiten bij jouw specifieke doelgroep en bedrijfsdoelstellingen. Of je nu meer zichtbaarheid wilt genereren, je conversieratio wilt verhogen of je wilt richten op specifieke advertenties zoals DOOH en Retail Media, wij zorgen voor een strategische aanpak. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze Programmatic Advertising diensten.

Verder praten? Gezellig! En geheel vrijblijvend natuurlijk. We ontdekken graag wat er nodig is om jouw doelen te behalen en vertellen graag over onze Programmatic Advertising aanpak. Vul je gegevens in en dan spreken we elkaar snel!