Groot nieuws: De Nieuwe Zaak sluit zich aan bij United Playgrounds!
"In 2005 is DNZ gestart als nieuwe, ambitieuze e-commerce specialist. In 17 jaar zijn we een prominente speler geworden in de e-commerce sector. Ik ben enorm blij dat we samen met United Playgrounds de volgende stap kunnen zetten. In deze groep worden we nog relevanter voor onze klanten en medewerkers."
Jurriën Kerstholt, oprichter De Nieuwe Zaak
United Playgrounds is een digital marketing groep die creativiteit, data en tech verbindt. De groep positioneert zich als een ‘Playground for the remarkable’, met een cultuur die gefocust is op kwaliteit, ondernemerschap en onderlinge samenwerking. Samen met 100% Email, LiveWall, Verve, Wave en Globrands maken we het mogelijk om onze klanten met een nog breder pakket aan services digitaal verder te brengen.
"We zijn trots dat we de verschillende fases van groei succesvol hebben doorlopen en zijn ervan overtuigd dat we als onderdeel van United Playgrounds samen met onze 80 collega’s verder kunnen bouwen aan een geweldige toekomst. Het is een logische stap voor DNZ omdat we de ambitie hebben om onze klanten en medewerkers continu te laten groeien door een volgende stap te zetten in digitale volwassenheid. DNZ is nu zelf toe aan een volgende stap en die zetten we met veel vertrouwen samen met United Playgrounds. Persoonlijk vind ik het een voorrecht om in een ambitieuze groep met prachtige merken te kunnen blijven ondernemen."
Johan Keurentjes, Managing Director De Nieuwe Zaak
United Playgrounds bedenkt, ontwerpt en bouwt hoogwaardige digitale merkproducten en marketingservices, met een focus op design, development, content en data-gedreven marketingcampagnes. Groepsklanten zijn o.a. Red Bull, T-Mobile, Spotify, Mollie, Miro, Holland & Barrett, Unicef, Just Eat Takeaway, ABN- AMRO, Carré en Coca-Cola.
"Een belangrijk focusgebied voor ons als groep is ‘data & automation’, waarbinnen
specifieke skills rondom commerce, data, conversie en techniek samenkomen. Met DNZ halen we een gerenommeerde technische partner binnen de groep, die klanten helpt met design, development en marketing binnen digital commerce en waarmee we de snelle ontwikkeling hierbinnen de komende jaren verder vorm kunnen geven.
Met hun sterke B2B en B2C track record zetten we als groep een grote strategische stap voorwaarts en versterken we samen met de marketing automation services van 100%EMAIL, een belangrijk onderdeel van onze geïntegreerde offering."
Diederik Berijer, founder en CEO United Playgrounds
We hebben onwijs veel zin in deze volgende stap. Zo kunnen we iedere dag nog meer mooie organisaties digitaal verder brengen. Let's play!